Toimintasuunnitelma 2019-20

Jaoston jäsenet:

Hietala Jarno (puheenjohtaja), Kopola Heikki (sihteeri), Kiiskilä Johanna, Kopola Hannu, Ruuttila Ismo, Eeva Hietala, Salla Kallio, Jorma Hietamäki, Sami Salonsaari, Ville Korpi, Toni Kivijakola, Kalevi Öljymäki, Niko Kopola, Juho Kopola, Veeti Kopola, Veikko Hietala, Ninni Kopola, Mika Rieskaniemi.

Kilpailu- ja harjoittelu:

Voimailujaoston toiminta on harjoittelu-, valmennus-, ja kilpailutoimintaa. Voimanostossa ja penkkipunnerruksessa järjestetään kilpailuja SM, PM, EM ja MM tasolla. Tarkoitus osallistua useisiin kansallisiin kisoihin ja edetä näiden ja SM-karsintojen kautta SM-kisoihin ja niin pitkälle kuin mahdollista sekä penkkipunnerruksessa, voimanostossa ja voimapunnerruksessa. Myös SLRY:n leuanvetokilpailuissa pystyy Sievin Sisun urheilijat kilpailla, yhteyshenkilö Jarno Hietala. Valmennustoimintaa ollut jonkin verran ja on jatkossakin.

Varainhankinta:

Teemme tulevalla kaudella järjestyksenvalvontavuoroja Sievin tapahtumissa. Tilaisuuksien rakenteluja ja tavaroiden kuskaamista tehdään ja olemme tehneet. Kunnan avustusta haetaan, kohdeavustus.

Uusia jäseniä:

Olemme saaneet jälleen uusia nostajia kilpailemaan.

Kuluja:

Kilpailutoiminta pääosin, välillä joutuu asuja ja varusteita uusimaan.